Seçkin çağlı

Seçkin çağlı
@Hayvan_severr
Martı olup gelirsen işgal yurduma O muzumda su taşır deniz yaparım sana... Seçkin.Ç Yağmur suyuyla değirmenin dönmeyeceği billiydi zaten.
Toplumun için derler ki.... Her kör topalın bir alıcısı vardır Benim hiç alıçım olmadı😊 Cebi delik tipi kayık olan beni kim ne yapsın benim hiç kimse almaz bundan emin olduğum için kadın ve aşka bir isyanım yok 😊 Buna en büyük sebep toplum kapitalizmin sermeyeseni tutunmuş olduğu içindir. Aşk denilen duygu haliyle satılığacıkarılır Parayı basan alır 😊 Ama şöyle tarabyada katımız Limamdan yatımız Bir’de üzerin’de babam sagolunsun yazılı bir mersedesimiz yokki şöyle yanında durup bir selfi yapıp bu günde böyle olusun diyelim😊🙏 Karşıma cıkan kadınlar aşk karın doyurmuyor diyerek ezdiler saf duygularımı😊 Tabi ben herkes gibi değildim Başka eylemlerde olaylarda kavlardaydım Benim derdim ezilmiş bir halkı bu ezimişlikten nasıl kurtarırım çabası ve düşüncesi vardı /Herkes cesaret edip yanımda yürüyemezdi... Tek derdim devrimin gercekleşmesiydi sosyalizimin toplum iliklerine kadar hissetsin istiyordum Ve en büyük Hayalim Sosyalizim gelince...Toplumca Özgür oluruz ve sonra devrimci bir dilber belki çıkarşıma ozaman aşık olurum diye duşundum ama olmadı ne devrim gercekleşti nede ben aşkla tanıştım🙏😊 Aşkı hayal ettigim gibi şiirlerimde yaşadım Gercek olan ise hayaldi bende... Hiç öpüşmemiş dudaklar Öpüşen dudakları görünce utanır Benim kiside böyle bir durum Aşk beni tanımaz bende aşk denilen duyguyu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Seçkin çağlı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·480 syf.·
2024 30. kitabı
Chuck Pfarrer
8/10 · 184 okunma
Keşke bende, Franz Kafkanın ŞATO adlı kitabında olduğu gibi söylenen herşeye ve genel kabul görmüş"doğruları"yargılamadan itaat etmeyi başarsaydım. Oysa ben Ahmet Altanın.VE KIRAR GÖĞSÜNE BASTIRIRKEN, kitabında ki doğrular için bir azınlığın üyesi olmayı tercih etmiştim. Ve bunun için adı sadece K olan sahtekarın,olmayan ŞATO adına kestiği racon ve K nin uydurması olan ŞATO ya inanlar tarafından bu kadar hırpalanmış olmazdım 🤗🌿
Oruç'ta dayak yemek günahmı?