Benim yaşadıklarımı yaşama..
Hissettik’lerimi hissetmeye çalışma..
Üşümek gibi değil bu,yorulmak da yanlış telaffuz olur...
Kör bir kadının gece yarısı kabuslarla uyanması ve ona” tüm gördüklerin ruyaydı,geçti” diyecek birinin yanında olmaması gibi biraz karanlık Biraz hissiz..Dilsiz bi kadının kel bir adama saçlarının muhteşemliğini anlatmaya çalışması kadar ironik aslında
Bitik bi kalemle yazıyorum kederimi
Sen benim olmayacaktın ve tanrı bu ihtimalden hiç bahsetmemişti...!
S.Çağlı🤗🍂❄️☕