Vazgeçin artık şu züppe tutumlarınızdan!...
Adam en lüks ve pahalı barlarda rakı masasını donatmış polat alemdar misali poz verip zafer işareti yaparak " tüm yoldaşlara, hevallere selam olsun" diyor!
Sanırsın devrimi gerçekleştirmiş kutlanmasını yapıyor.
Lüks aracına yaslanarak kıçında façalı yırtık pantolonuyla tuhaf saç modeliyle kıvrak duruşuyla poz verip "kahrolsun kapitalizm" diyor!...
Sanırsın proleterya lideri.
Kadın plajda bikinili haliyle, diyarbakır karpuzu kadar büyük memelerini kadraja almış, dudağını büzmüş, yan durup kalçasını öne çıkarmış "kadın dediğin devrimci olmalı" diyor!
Sanki mevzide dişe diş direnen bir militan. Neyin devrimini yapmışsa artık.
Ya kendinize gelin siyasi egonuzu tatmin etmek için değerleri saçma sapan lümpen yaşamınıza alet etmeyin.
Biz şuan evimizde oturup elimizin yanında kahvemizi yudumlayarak burada vakit geçirmeye çalışan ve düzenin merkezinde yaşayan sıradan insanlarız.
Kendinizi farklı boyutlarda görmeyin...