serinin ilk ve en manidar kitabı çoook ayrı bir yeri vardır hayatımda herkes bir kitap ya da seri ile okumaya başlar benimki de bu seri ve bu kitaptı hiç pişman değilim saftirik okuduğum için asla da olmam hatta saklıyorum bu kitapları ilerde yeğenime, olursa eğer çocuğuma da okutacağım mutlaka.