Başkaları hakkında hüküm sahibi olmak kolaydır elbet. Peki aynı acımasız düşünceleri bir hançer gibi kendi göğsüne saplayabilir mi insan? Yeterince dürüst müdür? Var mıdır cesareti? Hakikat ile yüzleşmek ve onu dosdoğru kabul etmek, mümkün müdür?
Kandırılmadı insan, kandırılmak istendi!