Ceren

Ceren

, bir kitap okudu
7/10
·224 syf.·
Beğendi
·
2026 40. kitabı
Nikki St. Crowe
6.7/10 · 68 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kavuşamayan âşıklar yorumum
9/10
·104 syf.··
Beğendi
·
2026 38. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mayıs 2026 01:21
Öncelikle bu, Kavuşamayan Aşıklar ile Navessa Allen’dan okuduğum ilk kitaptı Daha önce ışıklar söndüğünde çok dikkatimi çekmişti ama yazarla ilk tanışmam bu kitap sayesinde oldu Ama gerçekten… NEDEN 100 SAYFAYDI Ben bu hikâyeyi rahatlıkla 500-600 sayfa okuyabilirdim çünkü konusu aşırı güzeldi. Bence klasik romantiklerden farklı bir havası vardı ve o sıra dışılığı gerçekten çok sevdim Yazarın diğer kitapları da böyleyse kesinlikle devam edeceğim. Noah’ın Emma’ya olan tavırları o kadar güzeldi kiii Aralarındaki dinamik çok tatlıydı ve kitap kısa olmasına rağmen karakterlere bağlanabiliyorsunuz. Tabii bazı yerler bana eksik geldi ama zaten kitap oldukça kısa olduğu için bunu biraz bekliyordum. Tam çerezlik, araya sıkıştırmalık ama aynı zamanda yüzünüzde tatlı bir gülümseme bırakan bir kitaptı Emma’nın yaşadıkları düşündüğümden daha ağırdı açıkçası… Ve kitabın sonunda keşke birkaç bölüm daha olsaydı dedim Özellikle her şey bittikten sonraki süreçten biraz daha okumayı çok isterdim. Bir de Noah, Emma ve Noah’ın babasının kısa da olsa aynı sahnede bulunduğu bir diyalog görmeyi aşırı isterdim Çünkü Noah’ın babası çok ilginç ve merak uyandıran bir karakter gibi hissettirdi. Ama genel olarak baktığımda; tatlı, romantik, yer yer duygulandıran ve okurken keyif veren bir kitaptı Muhtemelen bundan sonra yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım
Duygu ve Düşünce
Kavuşamayan AşıklarNavessa Allen · İndigo Kitap · 2026128 okunma
Bitiş çizgisi yorumum
8/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2026 37. kitabı
·
24 günde okudu
·
Okunma: 20 Mayıs 2026 18:08
Çiftlikte geçen cowboy temalı yetişkin romantiklerden hoşlanıyorsanız bu kitabı seversiniz bencee Kitap inanılmaz çerezlikti, yazarın dili aşırı akıcı olduğu için oturup tek seferde bile bitirilebilir. Gece sırıta sırıta okudum resmen dkdkdkd Emmy’nin attan düşüp travmatize olduktan sonra doğduğu kasabaya dönmesiyle başlıyoruz. Kasabaya geldiği ilk gece soluğu barda alıyor ve karşısına abisinin en yakın arkadaşı Brooks çıkıyor… Ve gerilim direkt başlıyor zaten İlk başta tamamen fiziksel çekim gibi dursa da karakterler birbirini tanıdıkça hislerin güçlenmesini okumak çok keyifliydi. Bir de kadın karakterin rodeocu olması aşırı hoşuma gitti. Genelde tam tersini okuyoruz çünkü. Emmy’nin yaşadığı travmalarda Luke’un sürekli yanında olması, onu sakinleştirmesi falan gerçekten çok tatlıydı Aralarındaki çekim de aşırı iyiydi baya alev alevlerdi Ama kitabın en büyük eksisi benim için fazla hızlı ilerlemesiydi. Atmosferi ve karakterleri çok güzel kuruyor ama bütün bir hikaye okuyormuşuzdan çok sahne sahne okuyormuşuz gibi hissettirdi bana. Özellikle son kısımlar biraz daha uzun ve detaylı olsaydı çok daha fazla severdim. Ailenin ilişkilerini öğrendiği kısım bile fazla kısa geldi çünkü kitap boyunca “abin öğrenirse mahvoluruz” hissi çok pompalanıyordu dkdldl daha büyük kaos bekledim açıkçası Bir de yazar yan karakterleri o kadar gözüme soktu ki resmen sonraki kitapları bağırıyordu KDKDKDKD Kadının arkadaşının ve abisinin birbirinden nefret etmesiyle sürekli “tamam sıradaki çift sizsiniz anladık” oldum Emmy’nin diğer abisi için iki kere “tam bir golden retriever” demesi de resmen adamın kitabının reklamı gibiydi sjdjdjd ama işe yaradı çünkü Gus’ın kitabını aşırı merak ediyorum. Özellikle bekar ebeveyn temasını görünce direkt ilgimi çekti Genel olarak beklentinizi çok
Duygu ve Düşünce
Bitiş ÇizgisiLyla Sage · Ren Kitap · 2024267 okunma