Matmazel

Matmazel
@Heaynen
Söndürün kalbimi gidiyor gönlümün efendisi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazıklar olsun sana
Onu herkese uzun uzun anlatmak geliyor içimden Bir bilsen bende değerin ne Gel yanıma diye düşünüyorum İnana bana hep seni düşünüyorum Kimse umurumda değil Bi tek sen vardın hep akıla da Şimdi ne sem varsın yanımda Neden en yakın dostum yanımda a Kimsesiz kaldım bu koca dünyada Bu muydu değerim Hani ben hep en iyiydim Hani hep en İyisini Ben hak ederdim Ne oldu sana gittin Bi anda Yazık değil mi ulan bana Gel dedim yalvardım sana Sense gittin onun yanına Yazıklar olsun binlerce kez sana Hem sana hemde sana harcadığım yıllara Yazıklar olsun bana Seni sevdiğim zamana
Sensiz aşk bana haram
Bana nasıl hala anlamadın seni sevdiğimi dedi Nerden bileyim beni sevdiğini Oda böyle davranmıştı bana Ama hiç sevmemişti ki beni Ben bir daha nasıl seveyim birini Onun yüzünden kimseyi sevemedim ki Sevgiyi bir tek ondan bekledim Başkasında istemedim ki İnsan sevdiğine yar olmak ister Ben ise seni her zaman istedim Sense beni bırakıp gittin Söyle bana şimdi ben nasıl ölmeyeyim Sevmek buna deniyorsa Kimse sevmesin beni Sevgiyi bir tek senden isterim ben Bir başkasından değil ki
Bakarken kıyamamak mı? yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk?
Seven insan yok diyorlar da. Aslında seven çok da o sevgiyi hak eden hiç yok..