Onu herkese uzun uzun anlatmak geliyor içimden
Bir bilsen bende değerin ne
Gel yanıma diye düşünüyorum
İnana bana hep seni düşünüyorum
Kimse umurumda değil
Bi tek sen vardın hep akıla da
Şimdi ne sem varsın yanımda
Neden en yakın dostum yanımda a
Kimsesiz kaldım bu koca dünyada
Bu muydu değerim
Hani ben hep en iyiydim
Hani hep en İyisini
Ben hak ederdim
Ne oldu sana gittin Bi anda
Yazık değil mi ulan bana
Gel dedim yalvardım sana
Sense gittin onun yanına
Yazıklar olsun binlerce kez sana
Hem sana hemde sana harcadığım yıllara
Yazıklar olsun bana
Seni sevdiğim zamana