hebun

hebun
@Hebun99
Bu hep böyledir: "Dünler özlenir Yarınlar beklenir Bugünler hebâ edilir.."
Reklam
Simsiyah bir gecenin öfkesiydi sözlerin..
Yer yarıldı ivedilikle içine girdim..
“gitmekten mutlu değilim, ama yeniden başlamak için mutlu olmak gerek.”
Yalnızsın sen de Varken bile etrafında insan Saian