hebun

hebun
@Hebun99
Êşa hebûnatîyê dikêşim.
Reklam
"Dağlar, insanlar ve hatta ölüm bile yorulduysa, şimdi en güzel şiir barıştır." #YaşarKemal 'i sevgi ve saygıyla anıyorum❤️
“Tanışmadan görüşmeden bir insan bir ıssız ada gibidir..” #YasarKemal
"Hayat, umutsuzluktan umut yaratmaktır." #YaşarKemal
Kimse kimseyle var olmaz bunların sancılarınıda tek başınıza çekmeye mecbursunuz.
Reklam