Pınar

Pınar
@Heidi2
Gaün
Bugün olduğum insan olurken o kadar çok gözyaşı döktüm ,o kadar çok yarım bırakıldım ve o kadar çok hayal kırıklığına uğradım ki beni benden başkasının eleştirme şansı yok!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
mutluluk sonuçta değil süreçtedir.....
Benim gerçeklerime bazı insanların hayalleri dahi yetişemez...
insana saygımı korumak için insanlardan uzak duruyorum:)
Hatalarını asilce düzeltmek isteyen insanlara şans verin...