Helen

“Elbette seni inciteceğim. Elbette beni inciteceksin. Elbette birbirimizi inciteceğiz. Ama bu varoluşun mutlak koşuludur. Bahar olmak, kışın riskini kabul etmek demektir. Var olmak, var olmama riskini kabul etmektir.” Diyor Exupery. Her şey zıddı ile kaim. Aşk, hüzne en yakın....
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İyi ki o yolları yürüdüm, iyi ki o çiçekleri ektim, iyi ki hata yapmak beni hatasını kabullenebilen erdemli bir insan yaptı. İyi ki sevdim, iyi ki saydım, iyi ki çabaladım, emek verdim. Hiçbiri için pişman değilim. Beni böyle bir insan yapan her şeye sonsuz teşekkürler.
31 Mayıs...
"Ya baharın ardından yaz gelmezse diye korkuya kapılmaz ağaç. Yaz, hep gelir çünkü."
Olmaz dediğin ne varsa olur, yapmam dediğim ne varsa yaparsın. Demez dediğin kim varsa der, gitmez dediğin kim varsa gider. Onsuz yapamam dediklerinsiz de yaparsın, bunları atlatamam dediklerini de atlatırsın ve hayat için ne zaman bitti desen, o zaman her şeye yeniden başlarsın...