Beni korkutan şey yol değildi zaten. Yolda olmayı sevdim hep. Hatta yaşamanın kendisi de bir yol değil miydi? Ama yolda olmanın kötü tarafı ardında bıraktıklarının acısı ve gittiğin yerde bulacaklarının korkusuydu.
O gün anladım beni yakan da yok edecek olan da yalnızlıktı. Tek başıma yok olurdum ama ellerimden biri tutarsa kurtulurdum. Biri lazımdı yani, yanmaktan yok olmaktan kurtulmak için biri lazımdı.