MuzluRuloPasta :D

"İyilik yapmaya devam et. Karşındaki o iyiliğe layık olmasa bile, sen o iyiliğe layıksın." -Che Guevara
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben insanları kırmamak için kendim kırılıyorum, kendim zarar görüyorum, kendim yıpranıyorum.
En pişman olduğunuz anınız neydi
Keşke her insanı kendim gibi sanmasaydım...
Gecelerin derdi Bi' köşede sıkıldım, ne derdim? Paranoyalarım geri geldi Seni düşünmekten gece erdim Eriyen bendim aşkından Deldim dağları, çünkü aklımı çeldin Beklediğim o insan da sendin