MuzluRuloPasta :D

Sen yokken ne gece ne de gündüz Ne Ay var ne tek bi' yıldız Her yer karanlık ve ıssız, göremiyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskilerim sarhoşluk eseri Ama beyefendi sarhoşluk sebebi...
Ben gökyüzünü tutamam Yıldızları çalanlar var Bu karanlığın sebebi onlar Sözlerimi tutamam Hayalleri çalanlar var Bu vazgeçişimin şuçlusu onlar....
İnsanları tanışırken değil tartışırken tanırsınız çünkü öfke saklanan kişiliği ortaya çıkarır..
Sevmek diyorum herkes aşk anlıyor. Oysa sevmek diyorum ,Sadece sevmek. Uçsuz bucaksız sınırsız sorumsuz'ca sadece sevmek..🌼