Kudüs Aşığı

“Nen var Zezé?” “Hiç. Şarkı söylüyordum.” “Şarkı mı söylüyordun?” “Evet.” “Öyleyse ben sağır olmalıyım.” İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa? Bir şey demedim. Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vazgeçmek Elindeyse, Aşık Değilsin Demektir..
Bana çağdışı diyorlarmış. Ne büyük bir onur! Ben bu çağın dışında kalmayayım da, içinde mi boğulayım. Necip Fazıl kısakürek
-Biliyor Musun İnsanları öldürüyorum portuga. -Bunu Nasıl Yapıyorsun Zeze? -Onları Unutarak..
Ey Kudüs! Eğer Unutursam Seni Allah da Unutsun Beni.!