Sessiz bir şiir gibi yürüyordu evet bir şiirdi ama sesi yoktu içine içine okunuyordu çığlıkları da vardı elbette ama ben görmüyordum çünkü ben sadece sessizce yürüyen o şiiri izleyebiliyordum. Onu dinleyemiyordum, okuyamıyordum yada onunla paylaşamıyordum sadece uzaktan izliyordum sessizce yanımdan geçen o şiiri..