Her yer yeterince birbirine benzediğinde gezmek için bir nedenimiz kalacak mı? Herkes yeterince birbirine benzediğinde diğerini tanımak için bir nedenimiz olacak mı? Ne olduysa 20.yüzyılın başında oldu. Kirli bir el tüm dünyayı aynı çirkin renge boyadı