Sabaha yakışıyor o müjgân-ı mahmur gözlerin azda olsa uyanışını öpmek.
Gitmelerin, susmaların içinde kal demek gibi,
Yaşam savaşı veren susuz kalmış bir tomurcuk ha açtım ha açıyorum diye beklemek...
Hesiro
Konuşmak yerine bazen birşeyler yazmak istiyorsun yazamıyorsun,
Susmak olmuyor yazmak yetmiyor gelmeyen bir vapurun iskelesinde dalgalara bent oluyorsun...!!!
Hesiro