Niwemang

Niwemang
@Hevoka
Jî xwe peştır,Herkes dûre jı te ra.!!Nezikaî tenetîya mezîne...!
Yollara dokunmadım, kedilere, camlara dokunmadım; yıldızlara... Yıldızlara hiç dokunmadım, dokunsam düşecektin... Sonra geceye şiirler okudum; bitti, bitmedin!...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ger te ji yekê hezkiribe di salên borî. Mîna birînek axiviye hîna. Hîna jî tê çiqas pir bêriyê bikî, Tu nikarî bigirî...??!!y.Odabaşı,ey hayat);))
Her insanın ömründe, kendinden önceki insanların anlamadıklarını anlamanın mutluluğu ve anlaşılmasını kendinden sonraki insanlara devredecekleri bilinmezliklerin kederi vardır..(m.Mungan);))
(DEM)Ez weke qelibiyekî di binê wê de dijîm.Tenêtiya min xizneya wê ye, her nizanibe jî..,!!(Mutlu bir batık gibi dibinde yaşıyorum onu,!Yalnızlığım onun hazinesi, o bilmese de)!!!’Rojbaş xwandevannooo’;)) (Selimtemo; Nameya duyemîn bo tesadûfeke dilşad)✌🏻🍀
Hepiniz diğerinin kendisine karşı gerek üslubu ve gerekse de ifade etmede ki aşırılığı sebebiyle şikayetçisiniz! Misâl ben çoğunuzun fikrine saygı duymuyorum, ancak fikrini söylemede ki özgürlüğüne saygı duyuyorum!,,, (başkasının sana davranılmasını istedeğin gibi davran)...👋🏻Evarbaş,iyi akşamlar)👋🏻