Hepiniz diğerinin kendisine karşı gerek üslubu ve gerekse de ifade etmede ki aşırılığı sebebiyle şikayetçisiniz!
Misâl ben çoğunuzun fikrine saygı duymuyorum, ancak fikrini söylemede ki özgürlüğüne saygı duyuyorum!,,,
(başkasının sana davranılmasını istedeğin gibi davran)...👋🏻Evarbaş,iyi akşamlar)👋🏻