Mühim bir soru;
En çok kimi seviyorsun?
Tüm yüreğinle düşün ve cevap ver;
Anneni?
Babanı?
Kardeşini?
Arkadaşını?
Eşini?
Evladını?
Kendini?
.....
Aklına kim geldi bilmiyorum lâkin "seni en çok kim seviyor?" diye sorsaydım cevabı net olacaktı:
"ALLAH"
El-Vedûd
"Kullarını en fazla seven, sevilmeye en layık olan"🌿
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendine öğüt çıkarmayan, okuduğunu hep başkalarını aydınlatmak için okuyan kişi mum gibidir; ışık verir ama kendi de o ara erir gider.
|| Nureddin YILDIZ