İyilik de kötülük de her dönemde kendini sürekli tekrarlar. Dolayısıyla en kötü çağda yaşadığımızı düşünerek ümitsizliğe kapılamayız. Belki asıl dikkat etmemiz gereken şey kötülüğün normalleşmesidir.
Aklını öncelikle kendisini korumak için kullananlar nasıl adil olabilir? Bu yüzden "ilkesiz insan" en korkulacak insan tipidir. En tehlikeli insan tipi, hiçbir ilkesi olmadığı için menfaatini kendisine ilke edinendir. Bu insanlar çok zararlıdır, ne zaman ne yapacakları belli olmaz. Onlara asla güvenemezsiniz. Onlarla bir işe kalkışamazsınız.