İnsanlar yerine kitap sevmeye tercih eden biriyim işte..!
Kim bilir…?Belki bir gün kitap gibi kokan birini bulurum.
(Dünyayı güzelleştiren şeyler var!
mesela kitap kokusu.)
Her zaman her şeyin çaresi vardır ve her şey geçer.
“Allahım yarın sabah uyandığımda ne olur her şey kötü bir kâbus olsun..”
5 aydır her gece ettiğim dua bunun yükü ne kadar ağır ancak yaşayan bir bilebilir!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Nasıl Hiç bir şey olmamış gibi devam edebiliyorsun” diyorlar
“Sizin gördüğünüz hayat hiç bir şey olmamış gibi devam ediliyor!”
“Siz bide içimde olan biteni görün yangın enkaz yeri🙃”
Hani Ahmet Kaya şarkıda siz benim neler çektiğimi nereden bileceksiniz diyor ya bence doğru söylemiş..
Herkesin acı çekme şekli
Sevinç yaşama şekli
Ayırı
Herkesin üzüntüsü ve mutluluğu başka
Ben acımı da hüzünümü da sahte gülüşlerimin arkasında sakladım peki ya sen ?
Gece yarısı saat 12:24
Ve ben iyi değilim hiç değilim
Seni mi özledim yoksa verdiğin acıların son kırıntılarını mı çekiyorum bilmiyorum
Hâlâ seni seviyor muyum yoksa sevmiyor muyum bilmiyorum bildiğim tek bir şey var artık seni istemiyorum
Başka çarem yok seni bırakmaktan başka çarem yok demiştin sen ne anlarsın çaresizlikten!!!ne hissettiğini bilmediğin anların oldu mu hiç
Sanmıyorum