Hakan

Hakan
@Hkn_3347
Hayat okulun başarinin Sırı (herkesten uzak bir seyahat içinde)
Driver
Hayat okulu
Dünyayı geziyorum
4 Nisan 1995
1 okur puanı
Aralık 2025 tarihinde katıldı
Ehline düşebilmekti meziyet, ötesi gam ötesi eziyet..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çaba kuldan,netice Allah'tan samimiyet varsa emek zayi olmaz.
Bize yaramıyor hafız bu dünya telaşina gerek yok
Telaş etme kimin neyi kaybettiğine,yarinlar karar vericek.
hm
"Ben senden vazgeçmedim, ben seni zorlamaktan vazgectim. Seni silmedim, değersizleştirmedim, inkâr etmedim. Duygum bittiği için gitmedim. Seni bırakmam, seni istemememden değil. Beni belirsizliğin içinde tutmana razı değilim. Sen hazır değilsen, sen i hazır olmaya zorlamayacağım. Sevgi adına kendimi daha fazla itmeyeceğim. Ben hâlâ buradayım; ama seni çekerek, sıkıştırarak, açıklama talep ederek değil. Eğer bir gün gelmek istersen, bu artık benim ve senin yorgunluğunun üstünden olmayacak.” Öyle etkiledi ki bu ifadeler beni. Bu, duyguyu, sevgiyi sessizce onurlu bir yere koymanın adı değil midir... Bu, kendine saygının yeniden başladığı zamanın adı değil midir... Bu, Sevgi bitmeden gitmek, vazgeçmek değil. Kendini korumak, demek değil midir... Çünkü Birini sevmek uğruna kendini ve karşındakini yormak fedakârlık değil, tükeniştir. Çünkü Gitmek bazen sevgisizlikten değil, değersizleşmemek içindir. Yani, "Ben senden vazgeçmedim, sadece kendimden vazgeçmeyi bıraktım... Demek değil midir. Bu, kırgınlığın sessizliği değil Bu, gitmenin dili değil Bu, hiçbir şeyin bedeli değil Bu...