Boş teneke gibiyim bu sıralar, içimde herhangi bir duygu, heyecan, memnuniyet yok ve ben eskiden olduğu gibi bir miktar hoş, keyifli ve mutlu hissetmek istiyorum ama geçmişteki o huzuru tekrar yakalayamıyorum, belki biraz yalnız kalmam gerek, kendi dünyama inzivaya çekilmeliyim, kendimi kısıtlamayı kesmeliyim. Bu dünyaya ait olamıyorum, kendi dünyamda daha mutluyum.