Bazen, tanrının eli olduğumu hissediyorum. Kendisine dua eden kişinin duasına karşılık, yeryüzünde birçok olguyu ve varlığı adeta kaotik bir âhenk içinde, tüm başlangıç koşullarının parametrelerini uygun duruma getirip, harekete geçiriyor. Ben bazen bu işleyen sistemin çarklarından biri olduğumu görüyorum. Enerjinin yalnızca etkilerini deneyimleyebildiğimiz gibi, tanrıyı da yalnızca yaşamın kendisinde gözlemleyebiliyoruz.