Hissetmek nedir? Anlamı nedir? Bir uyarana karşı beynin salgıladığı hormonların elektriksel etkisi değil midir? Elimi sıcak suya ya da soğuk suya uzattığımda hissettiğim şeyin bir varış noktası yok ne de olsa bizler yaşamıyoruz. Yaşamak, canlı ile dolu şu dünyada çok az insana lutfedilen bir nimet değil mi? Öyleyse hissetmek ne için? Yaşayanları yaşatmak için mi? Ya da korkulara esir olmak için mi?