Önüme çıkan zorlukları hep bir basamak olarak gördüm, büyük bir sabır ve özveri ile üstesinden gelmeye çalıştım, kendime meydan okudum yeri geldi kendimle savaştım, hiç şikayet etmedim. Bugünlerde biraz yoruldum, dinlenmek benim de hakkım, biraz şikayet etmekte öyle. Ne yaparsak yapalım nihayetinde hepimiz insanız.