Pembe Rüyalar

Pembe Rüyalar
@Hsndnn
Pinterest hesabım:☆Pembe Rüyalar☆..
Bu kentin en tenha yeri kalbimdir şimdi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Arabadaydık: -”tabiatın güzelliğine bak!” dedim. -”ağaçlardan hiçbir şey göremiyorum!” dedi.
"Mücevher takmamıştı ama gözleri vardı..!"
"Hiç yaşadık mı ki ölelim...."
- Aslında iyi değilim... +Neyin var? -Kalbim açıyor...ve ben... -iyi olmadığım halde iyiyim demekten yoruldum...