Sinan Akyüz' ün romanları bir harika. Daha ilk sayfada sizi içine alan heyecanla okutan anlatımı var. Piruze kitabını çok üzülerek okudum kavuşma kitabının son sayfasını sevinerek kapattım. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim.
" Doğru insan doğruluğuna karşı ölüyor. Kötü insan ise, kötülüğüne karşı ömrü uzuyor. Ne çok doğru ol, ne de çok bilge. Niçin kendini yok edersin. Ne çok kötü ol, ne de akılsız. Niçin vaktinden önce ölesin. Birini tutman iyidir, öbüründen de elini çekme. Çünkü Tanrı' ya saygı duyan ikisini de başarır."