Hülya k

Hülya k
@Hulyaaaaaaa
"Allahım! Beni öyle bir bağışla ki, iki cihanda da durumum düzelsin. Bana öyle bir rahmet et ki, iki cihanda da mutlu olayım."
Çocuk gelişimi
Lise
Adıyaman merkez
Adıyaman merkez, 31 Ağustos 1990
109 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Klavyeyi zorlamayın.....
Bana buradan mesaj atanlara sesleniyorum ben iyiyim teşekkür ederim siz de iyi olun inşallah😅😅😅👋
Reklam
Neden böyle???
Kaybolan yıllarımı istemiyorum artık ,biri bana Güvenme isteğimi geri versin 🤐
Hiçbir şeyden korkma canım, Kullar kader yazamazlar✨🌼
Gece gece tuhaf şeyler hissetmeme ne demeli
Klavyemin her bir cümleden sonra şu emojiyi (😉)göstermesi ....ya sizin en çok hangi emoji çıkıyor ????
Deliriyorum yakın......🍂
Müzik
Reklam