Birini ayrı tutsamda ,aslında bütün renkleri seviyorum ...Sen bana hep vurgun saatlerde geldin ...içimde dolmayan derin boşluklar var...Kadınlar erkekler ,çocuklar tanıdım ...hepsinide çok sevdim..ama en çokta seni sevmiştim ...içimde melek sana dua ediyor unutma 🚬🌼🔥