Yahya Sinvar'ın üstünden çıkanlara baktım. Son saniyelerine,şehit olduktan sonraki halini tekrar tekrar izledim.Her detay boğazımda bir düğüm oluyor.En yakınından birisini kaybetmiş gibi bir acı var içimde. Şairin dediği gibi “ göçtü kervan, kaldık dağlar başında..
Rahmet olsun.