Emine Akbaş

- iyi mi geceler? + İyi ise geceler ne çekti yastıktaki gözyaşı.
Reklam
Ben düştüğüm zaman kalkarken kahkaha atıyorum çünkü kimseyi hayatıma değer görmüyorum.
Aşk tüm doğruları ile vücut bularak çıksa karşıma ben yinede inanmam aşka.
Herkese hakkım helaldi bir sana değil artık sende herkessin helal olsun.
Herkes çok sever ama herkes sevdiği ile imtihan olur.
Reklam