Hiç yanlış yapmadım diyemem ama
hep ne hissettiysem onun peşinden
gittim, bazen çok doğru olmadığını
bildim yaptıklarımin, bazen de yanlış
olmasına rağmen doğrunun peşinden
koştum elimden geldiğince insan
hissettiği yerde durduğu kadar.
#iyigeceler
Herkes biraz müsaittir, herkesin az çok zamanı olur, elbet o telefona bakılır, tabii ki o mesaj atılır, insan isteyince olur ve hep olmuştur; bahanelere sığınan duygu simsarlarına ısrarla ödün vermeyiniz ve burunlarını daha da havaya kaldırmayınız.