Heyhat üce

Heyhat üce
@Hyht
Hiç yanlış yapmadım diyemem ama hep ne hissettiysem onun peşinden gittim, bazen çok doğru olmadığını bildim yaptıklarımin, bazen de yanlış olmasına rağmen doğrunun peşinden koştum elimden geldiğince insan hissettiği yerde durduğu kadar. #iyigeceler
Reklam
Her şeyin bir çaresi vardır. Fakat insan bozuldu mu, bunun çaresi yoktur.
Herkes biraz müsaittir, herkesin az çok zamanı olur, elbet o telefona bakılır, tabii ki o mesaj atılır, insan isteyince olur ve hep olmuştur; bahanelere sığınan duygu simsarlarına ısrarla ödün vermeyiniz ve burunlarını daha da havaya kaldırmayınız.
İmkansız diye bir şey yoktur mucizeler zaman alır
İstasyonda tren gelince herkes vagonları karşılar, kimse lokomotifi karşılamaz.
Reklam