"Hayır olmam. . Şımarmak istiyorum, beklediğim gibi olmazsa olanla yetinmem şikayet ederim mutsuz olurum yalnız da kalırım sebep olarakta yalnız bırakmayanları suçlar daha da yalnızlaşırım" dermi acaba hiçkimse buna? Çünkü çoğunun yaptığı bu.. söyleyeni hiç görmedim ama.