75

bence sınırları zorlayalım arkadaşlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya abi nşye berabere kaldınız ya atsaydınız ya bi tane daha üf
Aşk,sahip olana kadardır. Gerisi hikaye.
Aşk boştur lo çay hoştur
Maddi durumun kötüyse aşk her türlü biter