"İzgi " dedi
Duygu dolu bir sesle "iyi ki geldin."
"Merdan Efe, fısıldadığımda ne diyeceğimi bilemeyerek ona baktım.
Kalbim hızını artırırken bakışları eşliğinde zor da olsa devam ettim. "Yine olsa yine gelirim, Sen iyi ol yeter ki"
Başparmağıyla bileğimi yavaşça okşarken tebessüm etti "Yalnızca buraya değil İzgi. Hoş geldin. İyi ki geldin."