Küçük bir çocuktum. Ordan burdan arttırdığım parayla gidip en sevdiğim çikolatalı dondurmadan aldım. Koşa koşa eve geldim, kimse istemeden yiyecektim. Ambalaji açtım ama en nefret ettiğim Çilekli çıktı. Kaç yıl geçti üstünden hala o şoku atlatamadım.😦
Hayatımda bazı insanlarda tam olarak böyle...