No.1

No.1
@IIIIDerinnizIIII
B♡ 𝐵𝑢̈𝑡𝑢̈𝑛 𝑚𝑢̈𝑚𝑘𝑢̈𝑛𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑘ı𝑦ı𝑠ı𝑛𝑑𝑎✮⋆ C3ylin⋆ dolunayım 𖤐
İki ekmek aldım eve gidiyorumm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ay sonundaaa modum yerine geldiiii şükür namazı kılcam Sanırımm
Seneye evi otel gibi kullanamayacağım aklıma geldi ya
Doğruları duymayı sevmeyenler benide sevmiyor
"Cam çerçeve indirmelik hisler yokluyor seni,sende oturup bir kediyi biraz daha seviyorsun."