Anlatmaya çekindiğim kayıplarım var benim hiç hesapta olmayan yaralar. Savaşmam gereken acılar yalniz baş etmekde yordum. Sevdikçe hayallerimin yıkılışını, değer verdikçe değersizleştiğimi anladım buralardan cekip gitme isteğiyle doluyum.. ama en fazla ne kadar uzaklaşabilirim. Acılar hep benimle kaçamiyorum...
Artık tek bir şey diliyorum, mutlu ve huzurlu bir yarın.