İbrahim

İbrahim
@Ibrahimykn
Yoruldum..
Kaçıncı yüzyılın yalnızlığı bana denk geldi.
Reklam
Sen alışmışsın güzel günler görmeye. Ben ise, saatin dördü, beşi gibiyim..
Hayatımızı hiç birşey kurtarmayacak her nefesimiz ödünç.
Sinema
Kaybedenler kulübü. Ne zaman öleceğımızı bilmediğimiz için hayat sonu olmayan bir yolmuş gibi geliyor.
Sinema
Radyoda çalan parçayı tavana armağan ediyoruz. Nereden baksan tek dinleyenimiz.
Reklam