ÖmürHanım

“Bu fâni âlem için beklentiye giren kalbime de kırgınım”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kalbi güzel olan insanın, gönlü hep yorgun olurmuş.
Zaten yalnızlığımın sebebi, kitaplardaki kahramanları semtimde bulamayışım değil miydi?
“Kimi iyi bir dost olduğumu söyler, kimi ise soğuk mesafelidir der. Aslında beni anlatırken herkes, hakettiği resmî çizer.”
“Denginiz değilim efendim, dengesizim.”