"Bazı insanlar hangi sebeplerle hayatını harcadığını anlayabilmek çok güç, dedi Dirk. Yaşamak isteyenler de anlaşılır hiçbir sebep olmadan öylece kabulleniyorlar."
"Almanya'da her yıl yaklaşık on bir bin insan intihar ediyordu. Bunların sayısının büyük bir çoğunluğunu da
gençler oluşturuyordu. İnsanların iki boyutlu dünyada gitgide ne kadar yalnızlaştığının ve çaresizlik hissine kapıldığının bir başka kanıtı da buydu."