ILGIN_snck

ILGIN_snck
@IlgIn_snck
Öğretmen adayi
Lisans
Mersin
Diyarbakır
18 okur puanı
Haziran 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İntihar etmenin en iyi tarafı buydu; başarısız olduktan sonraki her şey insana tatlı geliyordu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Biliyorsun, ben hangi şehirdeysem yalnızlığın başkenti orası. Ve yine sevgili çocuk, biliyorsun, kişi tutkularıyla yalnızlığını adlandırıyor o kadar.
Disimdaki yaralar acitmiyor beni, içindeki yaraların acittigi kadar!
Gider gibi yapmadim ben,ya kaldım ya gittim sen ise kalır gibi yaptin ama gittin ve ben gittim.
Okyanusta ölmez de insan,gider bir kaşık "sevda"da boğulur.