İrem_benim

İrem_benim
@Irembenim
Konuma gerek yook
İstanbul
23 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Sevildiğini gördün şimdi unutulmayı izle.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazı insanlar girdiğinde odayı aydınlatır bazıları ise çıktığında.
Ayağa kalktıktan sonra ben ne yapacaktım ya diyenler toplansak "Biz niye toplanmıştık ya" deriz bu seferde.
Unutma; Her gelen sevmez.. Ve hiç bir seven gitmez.