İrem_benim

İrem_benim
@Irembenim
Konuma gerek yook
İstanbul
23 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Unutma; Her gelen sevmez.. Ve hiç bir seven gitmez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanrım intarnet bana aşık. Ben giriyorum, böyle bir kasılmalar bir eli ayağına dolaşmalar, yavaşlamalar falan hadi hayırlısı.😂😂
Seni sevdiğimi göreceksin sevmediğim zaman.
Sokak lambası gibisin kime yandığın belirsiz.😞