İrem_benim

İrem_benim
@Irembenim
Konuma gerek yook
İstanbul
23 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Bazılarına aşık olmayın;Belki arkadaşları daha güzeldir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yanınızda sizi ısıtacak biri varsa, üşümek gerçekten güzeldir.
Bana yüzünü dönme gece oluyor sanıyorum
Hayır, asla unutmadım seni! Sadece yokmuşsun gibi davranıyorum.
Kadınlar basit şeylerden hoşlanır, mesela erkeklerden...