Kızlar neden hep kaybeder biliyormusunuz;
- Kızamaz ağlar
- Kıyamaz üzülür
- Vazgeçmez içine atar
- Karşılıksız sever
- Çok değer verir kaybeder
- Daha büyük dertleri varken bile seni düşünür
- aldatırsın yine vazgeçmez sevdiği için
>> Üzmeyin ya bu kızları Üzmeyin artık yeter :((