İremnur

İremnur
@Iremnur7
Kış ortasında ısıtıp yaz ortasında üşüttün beni birtanem
Reklam
Ona gitmeden veda ettim. Sanırım çok bencilim..
Son zamanlarda sana hep sordum, sevgin mi azaldı diye. Hayır dedin her zaman; ama ben farkındaydım, sen daha bana karşı sevginin bittiğinin bile farkında değildin sevgilim.
Bir kere, bir kere bile olsa güler misin? Çünkü o kadar üşüyorum ki içimi ısıtman gerekiyor.
Bir ilaç veriyorlar bana seni unutmam için; delirmiş olmalılar.
Reklam