“Hangi koşul ve konuma koyulursa koyulsun bitmiyor insan denen hayvanın şikayetleri. Yaratılıştan beri içimizde var olan doğal endişelerden mi kaynaklanıyor bu? Belki de kendimizi çok fazla sevmemizden. Olamadığımız yerde olduğumuz zaman mutlu olacağımıza inandırmışız kendimizi. Ya da birileri bizi bu konuda çok fena dolduruşa getirmiş.”